HAYATIN ANLAMI

Merak ederIMG_7961 insan bazen neden yaşadığını, ne olduğunu , nereden gelip nereye gittiğini, sevdiği kişileri niçin sevdiğini, ya da sevmediklerini… Hayatın anlamı nedir kısaca?

Merak ediyorum ben neredeyim insan olma yolunda… Yada kimim? Evet evet ben kimim? zorlu bir yolculuğun garip bir yolcusu sanıyorum. sizin gibi bir insan… ama yaşadıklarım ve gördüklerim hayır hayır asıl inandıklarım beni ben yapar diye düşünüyorum. Acaba insanı insan yapan düşünce biçimidir diyebilir miyim? ” İNANDIKLARI” ve “DEĞER YARGILARI”…

Belki de insanı insan olma yoluna koyan insanlığını sorgulamasıdır. Doğduğundan itibaren hayatı anlama çabası yada bir koşturmaca arası ufak bir nefes miktarı düşünmesi.

Ve yine merak ediyorum  yaşamını bir sigara gibi tüketmiş de bu hayatın anlamını öğrenmeye çabalamamış kimse var mı? peki bu kişi insan olma yoluna hiç giremeden bu hayata veda mı etmiştir?

Her şeyin başıdır önce insanın insanlığını hatırlaması.

4 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. zevcin dedi ki:

    İnsanın kendini tanımasının en önemli aşamalarından biriside kesinlikle evlilik.. ve evlendiği kişi tabi ki.. en doğru tercihimsin.. iyi ki varsın.. hayırlı olsun..

    Liked by 1 kişi

    1. Teşekkür ederim en büyük destekçim. Bilmukabele…

      Beğen

  2. nese anne dedi ki:

    Ne demisler cok elbiseler gördüm içinde insan yok , çok insan gördüm uzerinde elbise yok . evet bu cumleden yola cikarak insanlikla insana verilen rolun onemini bir nebze anlaya biliriz .

    Beğen

    1. evet gerçekten… önemli olan üzerine ne giydiğin değil, ruhuna ne giydiğindir…

      Beğen

Bir Cevap Yazın

