ÇÖL GÜLLERİ

20140503_113128  ÇÖL GÜLLERİ

İlginçtir bu yapılar çölde bazı minerallerin bir araya gelmesiyle oluşuyor. ilk gördüğümde çok şaşırdım. merak edip yanında duran çocuğa sorduğumda sadece hacer dedi.( hacer arapçada taş anlamına geliyor) sonra çöle yaptığımız bir gezide bu kadar çok görünce öğrendim işin aslını. çöl gülleriymiş bunlar. sapsarı uçsuz bucaksız bomboş sandığımız çöller bile süslenmiş. şaşırmamak elde değil 🙂

One Comment Kendi yorumunu ekle

  1. Özlem dedi ki:

    Bayliyorum böyle değsik bilgilere 😃 bu arada yorumlar için tesekkür ederim ben sizin sayanizda izle butonunu bulamadım.sevgiler…😃

    Beğen

Bir Cevap Yazın

