YEMEK TARİFİ YAZAN MEŞHUR OLUYOR

Fark ettim ki bu blog sitelerini meşhur yapan kadınlar ve onların işleri. mesela bloğunda el emeği yaptığı şeyleri yazıp çiziyor fotoraflıyorsa bilin ki o site meşhur olur kardeşim 🙂 ya da yemek tarifi yazanlar. hele bi de ne kadar çok tarifi bir arada vermeye çalışıyorlarsa o kadar meşhurlar. Emeğe saygı duyuyorum. Ama kadınlar yazıyor kadınlar okuyor. Hatta kadınlar ev ekonomisi dersi bile veriyorlar. blog okuru olmak da ayrı bir dert. kafama göre bulamadım arkadaş bir mekan şöyle güzel şeyler okuyayım. ufkum genişlesin yok illa midem genişleyecek… Hayır bir şey değil o güzeli yemek sitelerindeki o güzelim yemekleri görünce dayanamıyor insan hemen mideye indiresi geliyor. ve saniye kaybetmeden kendimi mutfakta buluyorum. Bu nedir arkadaş… Ahh bu bayanların kilo muhabbetine hiç kimse son veremez bence onlarda güzel yemek yapma isteği olduktan sonra. sadece istek değil zararlı olan… En tehlikeli şeyi buldum kalp tansiyon ve şeker rahatsızlıkları için: ev hanımlarının bu müthiş isteklerini sergileme istekleriyle birleştirmesi… Bitti nokta…

Hiç tıp obeziteyle savaşmaya kalkmasın doktorlar bu ev hanımları bu kadar güzel yemekler pişirirken… Sitelere teşhir yasağı gelsin 🙂 ne bileyim işte…

Biliyorum tehlikeli sularda yüzüyorum ama malesef bunlar gerçekler. İyi akşamlar diliyorum ve obeziteye savaş açıyorum bu yeni orjinal buluşumla 🙂

Bir Cevap Yazın

