SONSUZLUĞA ATILAN İLK ADIM

Ömre güzellik katan sevdiğinin olmasıymış. Ömrü ömür yapan kalbinin içinde yeni bir kalbi hissetmekmiş. Çok şükür ki kalbimin içi seninle dopdolu. Biliyorum sonsuzluğa namzet ömür birlikteliğimizin ilk ve küçük bir yılıydı aslında. Bizim sevdamız sonsuzluğu arzuladı en başından.  Karar verdiğimiz gün bu yola cennette de birlikte olma sözü verdik birbirimize. Sözümü ilk yılın son günü ikinci yılımızın ilk gününde tekrarlıyorum: sevdiğim bu dünyada cennetim, cennette de Sonsuzluğum ol. Seviyorum Seni,  Seviyorum her halini.

Mutluyum seninle. Ve yine mutluluğa adayım önümüzdeki senelere… iyikilerim şükürlere karışıyor. Nasıl geçtiyse bir yıl öyle geçsin temennim bir ömür. İyi ki varsın.

 

One Comment Kendi yorumunu ekle

  1. zevcin dedi ki:

    Kelimeleri kullanmayı senin kadar beceremesem de kalbimden ve gönlümden geçenleri çok iyi anlıyorum ve hissediyorum fakat anlatamıyorum. Sevgimiz hep daim olsun… inşallah…

    Beğen

Bir Cevap Yazın

