GÜVERCİN GERDANLIĞI KİTABINA BAŞLADIM…

 

İbnü Hazm’ın kendi bildiği kimselerin yaşadıklarından yola çıkarak AŞK’I tanımladığı bir eseri. Dün elime bu kitabı aldım biraz inceledim ve fark ettim ki bu kitap öyle boş değil. ve öyle alelade yerlerde okunacak kitap da değil. ben de bir kahve yaptım kendime. balkona geçtim oturdum. karşımda deniz oohh değmeyin keyfime. kitaba başladım. ilk bir kaç sayfasını okudum ama ne okuyuş. keyifle… uzun zamandır böyle güzel ve dolu bir kitap almamıştım elime… insanlar koskoca sayfaya iki afilli laf yazıyo ve meşhur oluyo nedense… popüler yazarlar malesef bu işi yapamıyor. insan on sayfanın her bir kelimesini mi doldurur diye sordum kendime. aslında hızlı kitap okurum ama bu kitabın on sayfasına verdim bi saat… anlamalı dedim kendime… ne anlatmış anlamaya çalışmalı… ve tavsiyem ilk on sayfasındayken, sizler de başlayın bu kitaba. demli güzel çayların yanına yakışır… öyle popüler laflara bakmayın derim.

2 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Okunacaklar listemde bulunan bir kitaptır. Okuma sırasını daha da yukarı aldım yorumunuzu okuyunca..

    Beğen

    1. İyi yapmışsınız. Sakin bir kafa lazım. Özellikle zihnen duru kalben heyecanlı bir zamanda okumalı. Her zaman beklerim

      Beğen

Bir Cevap Yazın

