ANNE OLMAK

Bundan on hafta önce dünyaya merhaba dedi minik meleğim. Her zaman dogum kolay olucak bu is fıtri bir mesele desem de hic kolay olmadı gerçekte. Doğumdan sonra inanılmaz bir enerjiyle bebegime bakıcam diye düşünürken inanılmaz bir yorgunlukla başbaşaydım. Ben hamileligimi rahat gecirdim ağlayıp zirlamadim çocuğum sakin olucak diye düşünürken gaz problemi olabileceği hic aklıma gelmedi.   Herkes der ya Bebeğimi görünce tüm ağrılar bitti diye hepsi yalan. Üç gün kendime gelemedim.   Sonuç olarak cendereden geçtim. Ve artık kendimi bir ANNE gibi hissediyorum. İlk Bebeğimi gördüğümde sadece endişe duydum. Ilk 20 gün acaba dedim hep yapabilir miyim? Bir ayın sonunda galiba yaparım bu işi dedim. Kırk günümüz çıktığında aniden her şey degisecek sandım ama kırk birinci gün herşey yine aynıydı. Tam iki aylık olduğunda kendimi daha dinc hissettim ve iletişim kurmaya başladık.  Şu an on haftalık ve ben yine sadece endişe duyuyorum. Elimde yogurulmayı bekleyen bir hamur var. Ve bir anne gibi şefkatli, bir öğretmen gibi disiplinli bir öğrenci gibi acemi hissediyorum. Büyük bir sorumluluk bebek sahibi olmak. En zor kısmı bu bence hissedene. Ama en güzel ve eğlenceli kısma geçiyorum sanırım. Sevgi verme sevgi alma… bu inanılmaz bir duygu muhteşem bir tecrübe. Sevgiyi hissetme bağlanma. Koşulsuz birine ait olma. Bu sevgili veya evli olma duygularindan cok daha başka bir duygu. Tüm gece uykuda bile minicik bebeği düşünme. Tedirgin uyuma hatta uyumama. Emzirmek icin takla atma. Bir gülüşü icin ömrünü vereceğini düşünme… bunlar beni öyle etkiliyor ki şaşılacak şekilde hem de. Şükrediyorum Rabbime. Çok şükür minik bir melek gönderdi bana.

One Comment Kendi yorumunu ekle

  1. drnurgulerkan dedi ki:

    Anne olmak başka birşey gerçekten:))

    Beğen

Bir Cevap Yazın

