DİKİLİ’DE CAFE TAVSİYESİ

Dikili Ege’nin incisi sayılabilecek güzel bir yer. Havası, denizi, yazlıklarıyla sayfiye olmasının yanında baharın, güzün hatta kışın bile gezilebilinecek bir yer. Tahmin edersiniz ki yazın inanılmaz kalabalık ve gürültülü ve buna karşın kışın da bir o kadar sessiz ve sakin. İşte tam da bu yüzden kışın kafa dinlemeye gitmek gerek. 20160204_124019

Bizde hayatın karmaşasından, koşturmacasından bir an olsun sayılabilmek için kahvaltıya gittik. Size tavsiye edebileceğim güzel bir mekandan bahsetmek istiyorum.

20160204_123845

Mekan + park. Yukarıda da resmini koydum. Güzel bir konuma sahip. Denizin tam karşısında. Hem dışarıda hem içerisinde oturma yerleri mevcut. Daha önceye göre kendini yenilemiş. Sıcak bir atmosferi var. Ben sevdim rahatladım o ortamda.

 

20160213_123556.jpgKahvaltısı da ortalamanin üzerindeydi bence. Ufak tefek eksiklikler var ama onları dile getirmeye degmeyecegini düşünüyorum. 20160204_123424

Eğer Dikili’de kahvaltı yapacaksanız veya oturup bir şeyler içecekseniz tavsiye ederim.  Siz de memnun kalıp rahatlayacaksınız.

Bir Cevap Yazın

