ANKARA’DA YEMEK NEREDE YENİR?

Ankara her açıdan zengin. Seçenekler çok fazla.  Birşey almak istediğin zaman küçük yerlerde alıştığımız gibi gider esnafa alırsın mantığı işlemiyor. Alacağınız şey için özel bir zaman ayırmanız gerekiyor. İnternetten bir araştırma yapıp gideceğiniz semte gitmeniz ve ihtiyaçlarınızı karşılamanız gerekiyor.  Eğer beğenmezseniz gittiğiniz yerde alacağınız şeyi o zaman başka bir güne kalıyor veya bulduğunuz pahalı bir şeyi almak zorunda kalıyorsunuz.

İnternete bilgi koymak amacım. Arayan istediğini rahat bulsun işi kolaylaşsın ve tecrübelerimden faydalansın diye bu yazımı kaleme alıyorum.

Aslında bu yazıyı yazarken amacım yiyip içtiğimle hava atmak değil. Şu sıralar çok moda yiyip içtiğini reklam etmek, övünmek. İnsanlar bilgileriyle övünmek yerine yediği ile övünür oldu maalesef. Beynimiz değil midemiz öncelikli hale geldi. Biz de midelerimize yönelelim öyleyse.

Ankara’da iyi bir yemeği ortalama bir fiyatla nerede yerim diye sorarsanız ben size bu gün dört yerden bahsedeceğim.

Size sofra fotoğraflarını da koymak istedim ilk başta ama yukarıda izah ettiğim düşüncemden dolayı vazgeçtim. Hatta olur da koymaya kalkarım diye fotoğraf bile çekmedim.

  1. MASA BAŞI

http://www.masabasi.com.tr

İletişim Bilgilerine yukarıda verdiğim adresten ulaşabilirsiniz. Tecrübe ettiğim ve çok memnun kaldığım bir mekan. Mezeleri çok güzel ve çeşit açısından bol. Sıcak ekmekle birlikte  beş çeşit meze sunumu var. Ve lezzetleri güzel.  Nesi yenir derseniz ben ciğer yedim önce dört şiş geldi tabağıma azmış dedim bitirmeme yakın bi dört şiş daha geldi şaşırdım. Arkası belki gelir diye ekmek yemedim. Şaka yapıyorum.  Ama bence her yemeğini yiyebilirsiniz masadaki herkes yediğini lezzetli buldu çünkü. Ayrıca kızılaydaki şubesi çok yoğundu. Oturmak için beklemek zorunda kalabilirsiniz.  Söyleyeceğim lokantalar içinde lezzet fiyat açısından en üstte yer alır

  1. ÇUKURAĞA SOFRASI

Açıkçası ben henüz gitmedim. Kapalı mekanda da camları açtıkları için soğuk Ankaramızda çocukla gitmek nasip olmadı henüz. Mezeleri bolmuş. Çayın yanında dondurmalı irmik ikrammış diye eşimden duydum. Ama gidince bu kısmı güncelleyeceğim. Eşimin tavsiyesi. Bu yüzden rahatlıkla tavsiye ederim.

http://m.cukuraga.com.tr/ buradan sitesine ulaşabilirsiniz.

  1. URFALI KEBAPÇI ADİL RAZ

Mekan ferah. Haşhaş kebabı ve ciğeri çok güzeldi. Lebeni çorbası Urfa’yı bana hatırlattı. Çiğ köftesi artık fabrikasyon olan çiğköftelerden çok farklıydı. Sizin için mekanı fotoğraflayacaktım lakin elektrik kesildi. Yalnız en kötü özelliği mezeleri ücretli. Çok komik. Bir kebapçıda mezenin ücretli olduğunu ilk defa gördüm.

  1. CUMHURİYET HALİM BEY SOFRASI

Burayı sona bıraktım çünkü diğerlerinin içinde en pahalısı. Bizim gittiğimiz şubesinde fırın, patiseri kısmı da mevcuttu. Yani pasta çikolata simit tarzı yiyecekleri de bulabilirsiniz. Mekan ferah garsonlar ilgili ve güleryüzlü. Rahatlıkla  misafir ağırlanır. Ben burda Alinazik yedim ve çok başarılı buldum. Mezeleri klasikti. Taze sıkılmış meyve suyu da içebilirsiniz.

http://www.halimbey.com.tr

sitesine yukarıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

Demem o ki Ankara’da seçenek çok. Ama benim gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim ve tecrübe edip beğendiğim şimdilik dört yer var. Yine beğendiğim bir yer olursa yazarım.  Sizlerden de tavsiye beklerim.

 

 

 

 

 

Bir Cevap Yazın

