ROMA’DA KOMİK BİR HATIRA

Aklıma geldikçe gülüyorum. Bir kaç sene önce İtalya- Fransa gezisi yaptık. Venedik , Floransa, Pisa’dan sonra gece 21.00 gibi Roma’ya vardık. Booking’ den ayırdığımız otelimizin bulunduğu yere geldik ki eski püskü binalar. Hiç bir yerde otelin adı yazmıyor. Otelin bulunduğu binaya geldik zillere bakıyoruz ismi yazmıyor. Telefonlara sarıldık ama bi an birbirimizin yüzüne baktık ve öylece kalakaldık. Çünkü Vodafone’un kazığını yemiştik. Yurt dışı paketi yapmamıza rağmen telefonu açtığımız gibi TLlerimiz de kuş olup uçup gitmişti.

Geceyi nerede geçirecektik? Kapı açılsa belki dairelerin üzerinde yazıyordur diye konuşurken biri kapıyı açtı. Ve hoop içeri giriverdik. Mistik bir yer. Eski kokuyor. Allahım nereye geldik biz diye söylenirken asansöre vardık. Asansör macerası da ayrı bir yazı konusu olurdu eminim. Ama biraz bahsedeyim. Düğmeyi bulunca bastık. Basmamızla birlikte ‘ kim beni bin yıllık uykumdan uyandıran !’ Nidasıyla kulaklarımızı çınlatan bir asansör sesi duyduk ardından homurtuları giderek yaklaştı. Son homurtuyu da fren sesine ekledi ve büyük bir çığlıkla önümüzde durdu. Bir an binmesek mi diye tereddüt yaşadık ama valizler vardı. O zaman bu valizlerin suçuydu. Valizleri teslim edelim biz yürüyelim ricasında bulunduk asansör dedeye. Ama nafile içine binmeden kapıyı kapatmadan düğmeye basılmıyordu. Ufak bir sen bin ben bineyim tartışmasından sonra birlikte binmeye karar verdik. Yine bir söylenme sesi ardından homurtuları derken her katta bu asansörün nazını çeke çeke katlara bakmaya başladık. Aslında ben mi asansörü taşıyordum asansör mü beni taşıyordu bunu çok ciddi düşünmeye başlamıştım ki bir katta tamamen indik o korku asansöründen. Hiç bir katta butik otelin adı yazmıyordu. Galiba kandırılmıştık. Napalım napalım diye düşünürken ben wifi’yi açtım ve şifresiz bir internet buldum. Sonrası çok kolaydı. Bu internetle internet üzerinden Booking. Com’u aradık. Otel sahiplerine ulaştılar. Ve bizi bu sıkıntıdan kurtardılar.

Meğer not düşmüşler. Saat 21.00 den sonra gelinecekse haber verilmesi gerektiğini. İşte dikkatsizlik bu ya görmemişiz.

O eski püskü binadan o kadar güzel bir oda çıkabileceğini hayal etmemiştim. Kocaman banyosu geniş odası sahibinin ilgisi ve güler yüzü o günün kötülüğünü bize unutturdu. Komik bir hatıra olarak taşıyorum zihnimde o geceyi.

Ama tecrübe tecrübedir. 1. Vodafone güvenme 2. Otelin notlarına iyi bak…

4 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Şöhret Ünal dedi ki:

    Merhaba, yazının başlarında Booking ile ilgili olumsuz düşünmeye başladım. Memnun olan gözü kapalı buraya güvenip seyahat eden arkadaşlarım var. Ama sonunda aklandı. Buseyahatin fotoğraflı devamı arkası yarınsa, bekliyorum. Selamlar.

    Beğen

    1. Teşekkür ederim evet biz de çok endişe ettik aldatıldık sandık. Ama biz de gözümüz kapalı güveniyoruz. Arkası yarın değil maalesef. Ama her zaman beklerim. Farklı yazılara arkası yarın yapalım selamlar.

      Beğen

  2. elif dedi ki:

    İyi akşamlar Çay molası 😉
    Booking.com oldukça güvendiğim ve hemen hemen tüm seyahatlerimde kullandığım bir site. Hizmet anlayışı açısından çok etik hareket ediyorlar. Vodafone uyarını da dikkate alacağım, sevgiler :))

    Beğen

    1. Gerçekten vodafone kazığı bizi çok üzmüştü. Ziyaretinize sevindim

      Beğen

Bir Cevap Yazın

