AŞIKLAR ŞELALESİ

Dikiliye çok yakın bir yerde bulunan aşıklar şelalesi ziyaretçilerini bekliyor. Aşıklar şelalesi içerisinde bulunan şelale mağara ve antik eserleri ziyaret edilecek güzellikte. İçerisinde bulunan kafesinde kahvaltı yapabilir, misafir ağırlayabilirsiniz.

IMG-20160731-WA0000.jpg

Ziyaretimizi sabah yaptığımız için kahvaltı aldık yanına saç kavurma da istedik. Doyurucuydu. Öyle abartılı çeşit olmamakla birlikte yeterliydi.

Masaları şelaleye inen merdivenlerin yan taraflarında ağaçların altında tek tek dizmişler. Her masa özel bir konumda ve yeşillikler içinde.

IMG-20160803-WA0001.jpg

Şelaleye dik ahşap bir merdivenle iniliyor. Şelale abartılacak büyüklükte olmasa da insanı rahatlatmaya yetiyor. Aşağıda bir kahve yapan yer var. Maalesef deneyemedim.

Çocuklar şelalenin oluşturduğu küçük göletin sığ tarafında suya giriyorlardı. Çok neşeli bir görüntü…

IMG-20160803-WA0006.jpg

Mağarasına ve diğer yerlerine gitmedim. Uzak olduğunu düşündüm. Çocukla sıcakta zor olacaktı. O yüzden diğer tarafları anlatamayacağım. Bir daha gider miyim bilmiyorum belki bir misafir için gidebilirim. Yöre halkına değişik güzel bir yer olmuş. Şelale için özel olarak başka bir şehirden gelinmez. Ama yoldan geçiyorsanız vaktiniz de varsa uğrayın bence.

IMG-20160803-WA0013

Mekana giriş ücreti 10 tl. İçeride 30 tl üzerinde alışveriş yaparsanız 10 tlyi iade ediyorlar.

İyi gezmeler diliyorum.

 

14 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Anonim dedi ki:

    Merhaba çay molası. Vatanımızın her yeri bir başka güzel. Rabbim iç ve dış düşmanların şerrinden muhafaza eylesin.umarım güzel vakit geçirmişinizdir.sevgiler

    Beğen

    1. Amin gerçekten güzeldi. Şu zor günlerde insan ne kadar güzel vakit geçirebiliyorsa o kadar güzel vakit geçirdim. Ne değişik değil mi ülkesi vatanı insanın çok önemliymiş. Eskisi gibi zevk almıyorum yaptıklarımdan. Şu karmaşık durum geçene her şey eskiye dönene dek galiba böyle sürecek.

      Beğen

  2. BegonvilSokağı dedi ki:

    Çok güzel bir yer, Dikili ‘yi sadece deniz ve yazlık bir yer diye biliyordum, kaçacak hem sakin hem serin başka köşeleri de varmış. Huzurlu ve acabaları azalmış güzel günlere…

    Beğen

    1. Amin inşallah. Dikili diğer deniz beldelerine göre daha derli toplu. Yerli halk olduğundan herkes birbirini tanıyor. O yüzden daha muhafazakâr kalıyor.

      Beğen

  3. Filiz dedi ki:

    Keyifli bir yere benziyor.Tatillerin em güzel yanı geçerken yeni yerler keşfetmek oluyor sanırım 😉

    Beğen

    1. Evet kesinlikle… arada çılgınlık yapmak rotadan sapmak lazım. Sevgiler

      Beğen

  4. Gözde dedi ki:

    Haftasonu gidip kafa dinlemek için bence çok güzel bir yer :)) Ben fotoğrafları çok sevdim 🙂 Huzurlu ve musmutlu günler dilerim

    Beğen

  5. dersehli dedi ki:

    Güzel bir yere benziyor gerçekten :))

    Beğen

  6. Di mi ? Kafa dinlemelik tam da. Tavsiye ederim.

    Beğen

  7. buzlukalem dedi ki:

    Şelaleleri oldum olası çok sevmişimdir. Çocukken bile köyde derelerin oluşturduğu ufacık şelalecikleri seyrederdim. Bu arada kahvaltı vakti geldi. Çıkıp yufka alayım da sigara böreği sarayım bari. Görünce canım çekti :)) Sevgiler…

    Beğen

  8. Karadenizli olunca 🙂 afiyet olsun. ..

    Beğen

  9. Anonim dedi ki:

    Resimler harika afiyet olma kısmı geçsede yinede ben diyim 🙂

    Beğen

  10. Deniz dedi ki:

    Maaşallah memleketimde ne de güzel yerler var aslında…. Adım adım gezmek gerek oraları…

    Beğen

Bir Cevap Yazın

