UMUT

Yollar uzun, yükün ağır ve menzil uzak. Çok gelir her yük sana, çünkü çıktığın bir yokuş belki dağ. Yoruldukça ağırlaşır yükün. Ağırlaştıkça yorulursun. Olsun yol sende ya hala. Kavuşacaksın ya bir gün sevgiliye  yürümene bak sen !

Derdim var benim a dostlar ondan feryat figan ederim. Yolda bir taşa takıldım sormayın. Neden geldin taş benim ayağımı buldun. Bak canım da yandı işte dövünüp dururum. Taş da taş. takıldı da takıldı. Yolumdan alıkoydu. Hep taşın yüzüne hayatım berbat oldu.

Bırak feryadı yolun uzun. Kaldır kafanı etrafına bir bak. Taş değmişse değmiş. Sevgiliye kavuşmaktan daha mı değerli. Hem bak yolda çook taş var her takıldığına bakacak olursan daha yolun çok var.

Ayağına her değen ayak altındadır. Ayak altında olan kıymetsizdir. Başın üstünde taşıdıklarını eğilip taşa bakarken düşürme.

Ne mi başında taşıdığın. Kim bilir. Belki uğruna ömür feda edilir. Her taşa her yokuşa meydan okunur. İnsan dik durmalı.  Sana bahşedilmiş en büyük duygunu Umudunu yanında tutmalısın. Bazen yol kararınca yada etrafı bir sis kapladığında umut gözlüğünü takmalısın. Sarp kayalıklarda umut ipini beline bağla. Denizleri umut gemisiyle geç. Ve yolun sonunda başında başladığın dinginlikte kararlılıkta olmaya bak.

Ben mi? Hedefim baştakinden daha tecrübeli ama daha umutlu olmak. Gelirken düzelttiğim yollar, yoldan aldığım taşlar başkalarına umut olacak. Ben yolumu bitirdiğimde umudum daha çok olacak. Ben zor bir yolda umudumla yürüyor olabilirim. Sonucum yine umut olacak. Gözümü umut ederek yumacağım. Ve inanıyorum umut ettiğimi bulacağım.

 

6 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Ne güzel yazmışsınız takılan her tasa bakarsak hem kafamızın ustundekı dusurur hem de yolumuza devam edemeyiz. Yurumeye devam

    Liked by 1 kişi

    1. İşimiz bu. Yürümek. Gün ola hayır doğura sevgilerimle

      Beğen

  2. Taşsız yol var mı acaba? Görünen yoksa kafamızdaki taş vesveseleri bazen bizi yol almaktan alıkoyar.Belki yolculuk daha hedefe kitlenmeyi gerektiriyor belki taşsız olmayan bu yol sadece hedef ve kimin için sorusuyla problemsiz geçiyor. Bildiklerimiz değil uyguladıklarımız kadarız ama havf ve reca üzeresiniz denilmiş, korku ama her zaman ümit. Hepimize hayırlı yolculuklar..

    Beğen

    1. Sağol sana da iyi yolculuklar begonvil sokağı. 🙂

      Beğen

  3. derya1970 dedi ki:

    Cok dogru. Her zaman yola devam etmeli.

    Beğen

  4. blogcuyazar dedi ki:

    çok başarılı ve anlamlı bir yazı gerçekten tebrik ederim 🙂 insanın her zaman umudu olmalıdır çünkü zor zamanlar umudun varsa atlatılır. 🙂

    Beğen

Bir Cevap Yazın

