‘ÇAY YANINDA HAYAT’ KONUKLARI BİZLERLE

Merhabalar,

Çay Molasının yeni etkinliği Çay Yanında Hayat kısmında birbirinden çok sevdiğim blog arkadaşlarımı ağırlayacağım. Nitekim şu kötü günlerde çayın yanında nefes alacağımız hoş muhabbetleriyle gönlümüzü ferahlatacak bir yazı dizini bu.

İlk olarak Begonvil Sokağı ile yaptığımız güzel muhabbetimizi bitirdiğimizde paylaşacağım. Ben çok sabırsız biriyimdir dayanamadım önden duyurayım dedim. Sevgili Begonvil sokağı beni kırmadı ve davetime icabet etti.  Çok severek mailleşiyorum kendisiyle. Ve sonunda yazıları toparlayıp sizlerle paylaşacağım.

Çok değerli blog arkadaşlarım. Sizlerle de çayın yanına yakışır, doyurucu, muhabbet etmeyi ve bu muhabbetleri yayınlamayı arzuluyorum.

Her daim yorumlarınızı ve katılımlarınızı bekliyorum.

Umut ettiğimiz günlere bir an önce ulaşabilmek ümidiyle.

 

2 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Mcdrgn dedi ki:

    Şahane bir etkinlik fikri kesinlikle 😌👍🏼

    Beğen

    1. Teşekkür ederim. Sizi de beklerim

      Beğen

Bir Cevap Yazın

