HOŞÇAKAL 2015

Bir yılın daha sonuna geldik. Geri dönüp bakıyorum da ne uzun ne yorucu ne gezenti ne ağır ne acılı ne uykulu ne uykusuz bir yıl geçirdim. Ne diyor bu diye dusuneceksiniz. Ama 2015 yili icinde toplamda 4 ev değiştirdim. 3 İlde yaşadım.  Öncelikle Giresun Piraziz,sonra Aydın merkez,Aydın Yenipazar ve son olarak Ankara’da yaşama imkanım oldu. Bununla birlikte 2015 yılı başında yakışıklı oğluma hamile kaldım. 2015 eylülde doğum yaptım. Bunun için hamileligin başında cok uyudum sonunda ve hala uykusuzum. İnanılmaz yoruldum. Ömrümde hiç bu yılda yoruldugum kadar yorulmadım. Hiç bu kadar taşınmadım. Hem de hamileyken iki kez ,dogum yaptiktan az sonra bir kez. Sonuçta 2015 çok değişik bir yıldı benim için. Ama inanılmaz bir güzellik tattım. Anne oldum. Oğlumun gülüşünü gösterdi Rabbim bana. Her şeye değer diyorum. Güle güle git 2015 seni güzelliklerle anacağım. Her 2015’i andığımda tebessüm edeceğim.

Güle güle git 2015… Ve bana güzel bir şefaatçi ol. Bu kulunun yılı dolu dolu geçti de Allah’a.

1 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Zevcin dedi ki:

    Ben şahidim.. inanıyorum ki Rabbim de şahittir.. 2016 nın 2015 ten daha güzel geçmesi dileklerimle..

    Beğen

Yorum bırakın